Lempäälän K-marketin hyvä palvelu

Jouduin K-marketissa asioidessani tapahtumaketjuun missä kahden ikäihmisen rollaattorit olivat vaihtuneet. Henkilö, jonka ajopeli oli poissa, ei kyennyt liikkumaan kotonakaan ilman apulaitetta, joten rollaattori piti löytää. Yhdessä pohdimme mitä
ihmettä oli tapahtunut ja tulimme siihen tulokseen että äskettäin naapuritalossa asuva rollaattoria myös käyttävä henkilö oli vahingossa vaihtanut omansa ja vieraan.

Miten toimitaan ? Ystävällinen työntekijä tuli apuun, soitettiin kotipalveluun; ei heidän asiakkaitaan. Kaupan työntekijä lähti jäljelle jääneen rollaattorin kanssa naapuritaloon missä sai kuulla että etsittävä henkilö oli kaatunut portaissa ja oli autettu rollaattoreineen asuntoonsa. Ovea ei tultu avaamaan.

Ja jälleen neuvottelut kaupassa mitä tehdään, ihmistä ei voi jättää avutta kun ei tiedetä oliko hän ehkä satuttanut itsensä. Jälleen työntekijä lähti oven taa kolkuttamaan ja soittamaan mutta tuloksetta. Ja kaupan ikkunalaudalla istuu onneton rollaattorinsa kadottanut ja odottaa.

Pitää soittaa poliisille. Menin jonkin ajan kuluttua kauppaan koska asia jäi itseänikin vaivaamaan: mitä apua kukin osapuoli mahdollisesti sai tai ei saanut? Tilanne oli ratkennut onnellisesti mutta ei ilman K-marketin auttavaisen ja esimerkillisesti toimivan henkilökunnan mistä haluan kiittää. Myös he olisivat voineet sanoa; ei kuulu palvelujemme piiriin muutoin kuin kauppaostosten osalta.

Kiitos.

Maikki Hämäläinen – Ylikahri
sosiaalineuvos

Kommentoi

Sinun tulee olla kirjautunut kirjoittaaksesi kommentin.

Haluaisitko lukea artikkeleita enemmänkin?