Maksuttomia hoitotarvikkeita ei syyskuun alusta alkaen enää jaella Pirkanmaalla terveysasemilla, vaan ne toimitetaan asiakkaille PostNordin kautta. LVS:n lukija kysyy, miten hoitotarvikkeita saa tilattua, jos ei käytä nettiä?
Ohjeet tarvikkeiden toimitukseen saa soittamalla Pirhan numeroon 03 384 5203 (Lempäälä) tai 03 384 5501 (Vesilahti). Puhelimeen vastataan maanantaista torstaihin kello 8-12 välisenä aikana. Käytössä on takaisinsoittopalvelu.
Tarvikkeiden noutopaikaksi valitaan PostNordin noutopiste tai automaatti.
PostNordin palvelupisteissä on asiakaspalvelija, jolta paketti vastaanotetaan ja niihin toimitetaan myös sellaiset paketit, jotka eivät mahdu automaatteihin. Paketti on noudettavissa 7 vuorokauden ajan. Ulkotiloissa sijaitseviin PostNordin Lähibokseihin ei tarvikkeita toimiteta jäätymisriskin vuoksi.
Lempäälässä on 10 PostNordin palvelupistettä tai pakettiautomaattia (Lähiboksit poisluettuna). Niitä on R-kioskin, keskustan Lidlin ja S-marketin, Lähdetien K-marketin, Vanattarantien K-marketin, Ideaparkin, Realparkin Tokmannin, Kuljun K-supermarketin sekä Sääksjärven S-marketin yhteydessä.
Vesilahdessa pisteitä on kaksi, Kirkonkylän ja Narvan K-marketeilla.
Kun paketti on noudettavissa, siitä tulee saapumisilmoitus tekstiviestillä, sähköpostilla tai mobiilisovellukseen.
Hoitotarvikkeet voidaan toimittaa suoraan kotiin, jos asiakkaalle on myönnetty siihen oikeus toiminta- ja liikkumiskyvyn rajoitteiden vuoksi.
Sähköisellä lomakkeella hoitotarvikkeet tilataan täältä.
Viimeisimmät kommentit