ajanvaraus

Terveyskeskuksen puhelinpalvelu uudistuu – nopeaa hoitoa tarvitseville oma päivystyslinja

  Lempäälän terveyskeskuksen puhelinpalvelu uudistuu 1. helmikuuta, jolloin otetaan käyttöön uusi päivystyslinja 0356552500. Numero on tarkoitettu esimerkiksi rintakivuista, äkillisestä hengenahdistuksesta tai yleistilan heikkenemisestä kärsiville. Päivystysnumero ei ole tarkoitettu esimerkiksi reseptien uusimiseen tai laboratoriotulosten tiedusteluun, vaan sitä varten käytössä on edelleen ajanvaraus- ja neuvontalinja 0356552045 ja sairaanhoitajan soittotunti kello 12–13. – Ajanvaraus- ja neuvontanumerossa on takaisinsoittopalvelu…

Ajanvarauksella Lempäälän kunnan asiakaspalveluun

Lempäälän kunnan hallinnossa siirrytään ennalta sovittuun ajanvaraukseen perustuvaan asiakaspalveluun siirrytään 2. tammikuuta 2018 lähtien. Tampereentie 6:ssa ajanvarauksella saatavat palvelut ovat edunvalvonta- talouspalvelu- ja laskutusasiat, hallinto sekä kunnanjohtajan palvelut, ruokapalvelut, kirjaamo, viestintä sekä palkka- ja henkilöstöhallinto. Mikäli asioi saadakseen näitä palveluista, on sovittava tapaamisaika etukäteen suoraan kyseisestä palvelusta vastaavan henkilön kanssa.

Lempäälän palvelupiste yhden tiskin malliin

Tilaajille

Viranhaltijan pakeille ajanvarauksella: ajanvaraukset pääsääntöisesti viranhaltijoilta itseltään puhelimitse, yhteystiedot löytyvät nettisisivuilta jos asiakas ei löydä mielestään oikeata henkilöä, voi soittaa vaihteen kautta ei käytössä nettiajanvarausta eikä palvelupiste varaa aikoja Lempäälän kunnan  palvelupiste on viime hiihtolomien aikaan tehdyssä remontissa uudistanut toimintatapojaan uuteen muottiin jo hyvissä ajoin ennen kuin piste muuttaa Lempäälä-taloon valmistuviin  uusiin tiloihin. Palvelupiste palvelee jo nyt…

Ajanvarausta kehitetään ja digitalisaatiota halutaan hyödyntää

Vastaus valtuutettu Maikki Hämäläinen-Ylikahrille Lukijan mielipide -osastolla 3.2.2016 julkaistuun kirjoitukseen ” Kuka vastaa palveluiden kehittämisestä”. Kiitämme Teitä esittämistänne ideoinneista ja havaitsemistanne kehittämistarpeista ajanvarauksen osalta. Terveyspalveluiden toiminnan johtamisesta ja kehittämisestä vastaavat johtavat viranhaltijat vastuidensa mukaisesta. Työn kehittäminen kuuluu koko henkilöstölle ja jokainen yksikkö kehittää työtään yksikköön kohdistuvien tarpeiden pohjalta. Puhelinajanvaraus ja hoidontarpeen arviointi puhelun yhteydessä ovat kytköksissä…