Miksi Lempäälän-Vesilahden Sanomat?

Lempäälän-Vesilahden Sanomat lyhyesti

– 16 400 paperilehden lukijaa joka viikko
– 7 900 uniikkia digilukijaa joka viikko
– Paperilehden ilmestymispäivä keskiviikko
– Uutta digitaalista sisältöä julkaistaan joka päivä
– Pääasiallinen levikkialue Lempäälä ja Vesilahti
– Mukava mainoslehti Hali 6 kertaa vuodessa
– Tutustu tuotteisiimme täällä.

 

Paikallislehti tavoittaa digissä ja printissä

Lempäälän-Vesilahden Sanomat nostaa valokeilaan Lempäälän ja Vesilahden alueen kiinnostavimmat uutiset, puheenaiheet ja ilmiöt. Paikallissisällöt kiinnostavat ihmisiä sekä digissä että printissä, mikä tarjoaa mainostajalle monipuolisia mahdollisuuksia näkyä paikallisesti.

L-VS:n nettisivuilla lvs.fi:ssä ja lehden Raitti-sovelluksessa julkaistaan uutta sisältöä joka päivä, mikä houkuttelee digikanaviimme reilusti yli 7 900 uniikkia digikävijää viikossa (2018). Suurin kävijäryhmä ovat Lempäälän ja Vesilahden paikalliset asukkaat, mutta verkko kiinnostaa myös lähialueilla sekä muualla Suomessa.

Kerran viikossa ilmestyvä paperinen Lempäälän-Vesilahden Sanomat puolestaan tavoittaa noin 16 400 paikallista paperilehden lukijaa joka viikko (2018).

Uutislehden lisäksi julkaisemme kuusi kertaa vuodessa mukavan mainoslehti Halin. Hali jaetaan LVS:n tilaajille ja lisäjakeluna Lempäälän ja Vesilahden ei-tilaajatalouksille.

Mainostamalla Lempäälän-Vesilahden Sanomissa tai Halissa tavoitat alueen kaikki pääkohderyhmät naisista ja miehistä lapsiperheisiin ja ikäihmisiin sekä paikallisiin päättäjiin. Tarjoamme mainostajille monenlaista näkyvyyttä sekä paperilehdessä että digitaalisissa kanavissamme.

Toimintaamme ohjaavat paikalliset arvot ja paikallinen toimintaympäristö. Lehti on puoluepoliittisesti sitoutumaton.

 

Näin printtimarkkinointi toimii: Luotettava ja mieleinen mainosmedia

Tutustu

Lempäälän-Vesilahden Sanomat tarjoaa printin markkinointituotteita erilaisista moduulimainoksista palveluhakemistoihin ja palstamillimainoksiin. Halin mainostuotteisiin lukeutuvat moduulimainokset sekä sisältömarkkinointiartikkelit. Lue lisää tuotteistamme.

Verkon ja digin sekä valeuutisten ja vihapuheen maailmassa sanomalehdet ovat säilyttäneet asemansa eniten luottamusta herättävänä mediana. Luotettavuuden ansiosta lukijat lukevat paperiset lehdet tarkkaan ja rauhassa aikaa käyttäen, jolloin sekä journalistiset sisällöt että mainokset tutkitaan alusta loppuun.

Paperinen sanomalehti on edelleen se media, jossa suomalaiset tutkitusti kohtaavat mainoksia kaikkein mieluiten (Sanomalehtien liitto 09/2016). Siksi mainostaminen paperilehdessä kannattaa.

Näin digimarkkinointi toimii: Elävä kampanja johdattaa asiakkaan luoksesi

Tutustu

Lempäälän-Vesilahden Sanomat tarjoaa digitaalisia markkinointituotteita nettibannereista sisältömarkkinointiin sekä elävästi vaihtuviin OmaMainos-moduuleihin. Lue lisää tuotteistamme.

Netissä toimivat hyvin sekä yrityksesi tunnettuutta lisäävä imagomainonta että taktinen kampanjamainonta. Lyhyellä ydinviestillä ja näyttävällä kuvalla pääset pitkälle. Digitaalisiin mainoksiin voidaan myös liittää linkki, joka ohjaa kuluttajan suoraan haluamallesi nettisivulle – esimerkiksi tuote-esittelyyn, yhteydenottolomakkeeseen tai vaikkapa yrityksesi Facebook-sivulle.

Digimainonta on nykyaikaista ja dynaamista markkinointia, joka viestii jo itsessään kuluttajalle positiivisesti yrityksen uudistumiskyvystä ja moderniudesta. Digimainonnan ehdoton etu on sen elävyydessä: kiinnostavaa mainosta voi klikata, jolloin siitä saa välittömästi lisätietoa.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä.