Mainostajan pikaopas

Lempäälän-Vesilahden Sanomat nostaa valokeilaan Lempäälän ja Vesilahden alueen kiinnostavimmat uutiset, puheenaiheet ja ilmiöt. Paikallissisällöt kiinnostavat ihmisiä sekä digissä että printissä, mikä tarjoaa mainostajalle monipuolisia mahdollisuuksia näkyä paikallisesti.

Lempäälän-Vesilahden Sanomat

Lempäälän-Vesilahden Sanomat täystilausLempäälän-Vesilahden Sanomat lyhyesti

  • 15 800 paperilehden lukijaa joka viikko
  • 11 500 uniikkia digilukijaa joka viikko
  • Paperilehden ilmestymispäivä keskiviikko
  • Uutissovelluksessa ja lvs.fi:ssä julkaistaan joka päivä tuoreita paikallisuutisia
  • Pääasiallinen levikkialue Lempäälä ja Vesilahti
  • Tutustu mediakortteihimme täällä.

Mainostamalla Lempäälän-Vesilahden Sanomissa tavoitat alueen kaikki pääkohderyhmät naisista ja miehistä lapsiperheisiin ja ikäihmisiin sekä paikallisiin päättäjiin. Tarjoamme mainostajille monenlaista näkyvyyttä sekä paperilehdessä että digitaalisissa kanavissamme.

 

Näin printtimarkkinointi toimii:
Luotettava ja mieleinen mainosmedia tavoittaa ostovoimaiset kuluttajat

Tutustu

Lempäälän-Vesilahden Sanomat paperilehden mainosLUOTETTAVUUS
Verkossa leviävien valeuutisten ja vihapuheen maailmassa sanomalehdet ovat säilyttäneet asemansa eniten luottamusta herättävänä mediana. Siksi paperilehti on mainostajalle suotuisa mediaympäristö.

TAVOITTAVUUS
Paperinen paikallislehti tavoittaa hyvin alueen ostovoimaiset kuluttajat. Lempäälän-Vesilahden Sanomilla on viikossa jopa 15 800 printtilukijaa.

LÄHEISYYS
Paikallislehti on kaikille tuttu mediaympäristö, jossa suomalaiset kohtaavat mainontaa mielellään. Lehti on kuin läheinen ystävä, ja siitä luetaan tarkasti sekä toimitukselliset että kaupalliset sisällöt.

TUTKITUSTI TEHOKASTA
Paperinen sanomalehti on se media, jossa suomalaiset tutkitusti kohtaavat mainoksia kaikkein mieluiten (Sanomalehtien liitto 09/2016). Siksi mainostaminen paperilehdessä kannattaa.

NÄIN SE TEHDÄÄN
Ensin ideoimme kanssasi mainoksen näkökulmaa. Keskustelun perusteella teemme ehdotuksen, jonka hyväksytämme sinulla.

Tutustu printtimainonnan mediakorttiimme täällä.

 

Näin digimarkkinointi toimii:
Elävä banneri johdattaa asiakkaan luoksesi

Tutustu

Lempäälän-Vesilahden Sanomat bannerimainosLIIKE
Lisäämme bannereihin aina liikettä, joka kiinnittää katsojan huomion tehokkaasti. Bannerimainonta on nykyaikaista ja dynaamista markkinointia.

LINKKI
Bannerin linkki vie klikkaajan suoraan haluamaasi paikkaan, esimerkiksi kotisivullesi. Bannerimainonnan teho perustuu ensisijaisesti mainosnäyttöihin. Kuitenkin erityisen kiinnostavat mainossisällöt voivat saada potentiaalisen asiakkaasi klikkaamaan mainostasi.

TAVOITTAVUUS
Bannerit ovat tärkeä osa Lempäälän-Vesilahden Sanomien uutissovellusta ja lvs.fi-sivustoa. Paikallislehti tavoittaa digikanavissaan hyvin alueen ostovoimaiset kuluttajat. Lempäälän-Vesilahden Sanomien digikanavissa vierailee viikossa jopa 11 500 uniikkia kävijää.

LÄHEISYYS
Paikallislehden digikanavissa mainoksesi on esillä aidosti paikallisessa kontekstissa. Siksi mainoksesi huomataan paremmin Lempäälän-Vesilahden Sanomien digikanavissa kuin globaaleilla tai kansallisilla digimainonnan alustoilla. Paikalliset mainokset kiinnostavat lukijoita verkossa yhtä paljon kuin paikalliset uutiset.

NÄIN SE TEHDÄÄN
Banneri syntyy helposti. Me teemme keskustelun pohjalta ehdotuksen, jonka hyväksytämme sinulla.

Tutustu bannerimainonnan mediakorttiimme täällä.

 

Näin sisältömarkkinointi toimii:
Kiinnostava sisältö sitouttaa lukijan

Tutustu

Lempäälän-Vesilahden Sanomat sisältömarkkinointiSITOUTUS
Kiinnostava sisältö vetää lukjoita puoleensa ja sitouttaa heitä viesteihisi. Aidosti hyödyllinen, koskettava tai hauska sisältö sitouttaa lukijan erityisen tehokkaasti.

TARINA
Sisältömarkkinoinnin keinoin voit kertoa yrityksestäsi tarinan, joka jää lukijoiden mieleen. Hyvä tarina jättää pitkäaikaisen muistijäljen, josta on hyötyä, kun lukija valitsee tulevaisuudessa sopivia palveluntarjoajia.

TAVOITTAVUUS
Sisältömarkkinointijutut ovat tärkeä osa Lempäälän-Vesilahden Sanomien digikanavia, ja monesti viikon luetuimmat jutut saattavat olla sisältömarkkinointijuttuja. Paikallislehti tavoittaa digikanavissaan hyvin alueen ostovoimaiset kuluttajat. Lempäälän-Vesilahden Sanomien digikanavissa vierailee viikossa jopa 11 500 uniikkia kävijää. Sisältömarkkinointijutut ovat näyttävästi esillä myös paperilehdessä, jota lukee viikoittain jopa 15 800 lukijaa.

LÄHEISYYS
Pääset tuomaan esiin yrityksesi asiantuntemusta osana lukijoiden arkea. Sisältömarkkinoinnin avulla voit kertoa yrityksestäsi enemmän, ja näin tulet entistä tutummaksi potentiaalisten asiakkaidesi silmissä.

NÄIN SE TEHDÄÄN
Ideoimme kanssasi jutun näkökulmia, kirjoitamme jutun ja otamme valokuvat. Ennen julkaisua juttu hyväksytetään sinulla.

Tutustu sisältömarkkinoinnin mediakorttiimme täällä.

 

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä.