Referenssejä

Käpäläväki

Käpäläväki logo

Lemmikkieläintarvikeliike Käpäläväestä kertova sisältömarkkinointijuttu julkaistiin Lempäälän-Vesilahden Sanomissa samalla, kun yritys aloitti toimintansa. Lue, millaisia tuloksia sisältömarkkinoinnilla saatiin.

Avaa

 

Käpäläväen Sari Koskela ja Mari Lahtinen: Sisältömarkkinointi toimii!

Käpäläväen yrittäjät Mari Lahtinen ja Sari Koskela ovat itse pitkäaikaisia koiraharrastajia. Marilla on kotonaan myös neljä kissaa.
Kuva: Matti Halonen.

Käpäläväen sisältömarkkinointijuttu julkaistiin yrityksen avajaisten yhteydessä Lempäälän-Vesilahden Sanomien paperilehdessä ja 7 vuorokauden ajan uutisvirrassa sivustolla lvs.fi. Lvs.fi:ssä se oli viikon luetuin juttu.

– Sisältömarkkinointi toi meille paljon näkyvyyttä ja asiakkaita. Viestimme tuli hyvin esille ja saimme jutusta paljon positiivista palautetta. Teksti oli meidän näköinen sekä kiva ja asiakkaamme olivat selvästikin sen lukeneet.

– Haluamme lähettää terveisiä kaikille yrittäjille! Voisimme järjestää yhdessä erilaisia tapahtumia ja tempauksia.

Käpäläväestä kertovan sisältömarkkinointijutun voit lukea täällä.