Suomen parhaaksi työpaikaksi valittu digitaalisen liiketoiminnan asiantuntijayritys Gofore käynnistää rekrytointikampanjan, jonka aikana yhtiö lahjoittaa jokaisesta uudesta työsopimuksesta 500 euroa hyväntekeväisyyteen.
Lahjoituksen saajan päättää uusi työntekijä Goforen työntekijöiden valitsemien kolmen vaihtoehdon joukosta. Valittavia kohteita ovat Suomen luonnonsuojeluliitto, Vesilahden yläasteen ”Koulu Isengeen” -hanke sekä Suomen syöpäsairaita lapsia, nuoria ja heidän perheitään tukeva Sylva ry. Avustuskohteet valikoituivat Goforen henkilökunnan ehdotusten joukosta. Kampanjaan haluttiin mukaan kolme keskenään erilaista kohdetta, jotka ovat goforelaisille henkilökohtaisesti tärkeitä.
Rekrytointikampanja on voimassa 11.4.–31.8.2017. Tavoitteena on siten tehdä lähes viisi kuukautta kestävän kampanjan aikana 50 uutta rekrytointia, mikä tarkoittaisi 25 000 euron lahjoitussummaa elokuun loppuun mennessä.
– Tässä kampanjassa yhdistyvät hienosti kova rekrytointitarpeemme ja halumme muuttaa maailmaa paremmaksi. Henkilökohtaisesti olen ylpeä siitä, että kovan kasvun rinnalla teemme asiat ihmislähtöisesti ja levitämme hyvää myös ympäristöömme, Mari Wuoti Goforelta kertoo.
Hyväntekeväisyyskohteiden avustuspottien kertymistä voi seurata Goforen kampanjasivustolla. Kertyneet summat lahjoitetaan kohteille kampanjan päätyttyä.